.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه

ا اقدام بجاي استانداري و اظهارات آيت الله اميني در نمازجمعه قم ديروز هيچگونه راهپيمائي در اين شهر انجام نشد. قبلا دو گروه از طلاب اعلام كرده بودند روز جمعه در قم راهپيمائي خواهند كرد عده اي عليه آيت الله صانعي و عده اي در حمايت از ايشان . آيت الله اميني در خطبه نماز جمعه قم اعلام كرد : كشاندن مسائلي كه در سايت ها مطرح مي شود به حوزه ها خيانت است . استانداري قم نيز با انتشار بيانيه اي كه در نمازجمعه قرائت شد تاكيد كرد با توجه به شرايط حساس كشور و به منظور پيشگيري از فرصت طلبي ها از برگزاري هرگونه راهپيمائي و تجمع خودداري شود.

مسئولان آمريكايي از پيشرفت روندي كه نشان مي دهند شهروندان كشورهاي عربي خاورميانه توانسته اند از اصول ـ اسلام انقلابي فاصله گرفته و به اسلامي التقاطي روي آورند ابراز رضايت كرده اند به گزارش خبرنگار « تابناك » منابع رسانه اي در امارات متحده عربي با اعلام اين خبر تصريح كردند : مسئولان سفارت آمريكا در عربستان در ديدار با شماري از شاهزادگان دربار سعودي و با تقدير از نقش عربستان و ايجاد شكاف بين اسلام ـ انقلابي و آنچه آنان تفسير جديد و معتدلي از اسلام بر مي شمارند و همچنين كاهش رويكرد به فرهنگ انقلابي در دين اسلام ـ كه نمونه آن حضور پر رنگ اسلام انقلابي در ايران است ـ از پيشرفت اشاعه برنامه هاي مدنظر واشنگتن توسط سران عرب و به ويژه دولت هاي عربستان و مصر تقدير و تشكر كردند. اين منابع مي افزايند : مسئولان آمريكايي و به ويژه سياستگذاران خارجي واشنگتن بر اين باورند كه آنچه در دو دهه اخير روي داده و در صحنه هاي گوناگون خاورميانه ديده شده شكاف بزرگي است كه بين مسلمانان با اين طرح اجراشده است . بنابر اين گزارش از نظر اين مسئولان اجراي طرح هايي چون محو آيات « جهاد » و « امر به معروف و نهي از منكر » از كتب درسي مدارس و دانشگاه هاي كشورهاي عربي و اسلامي محدود كردن مدارس ديني به زير سلطه در آوردن روحانيون اين كشورها و دستور اكيد به اين كه آنچه دولت ها و سران عرب در راستاي منافع آمريكا و هم پيمانانش مي گويند درست است .

آيت الله سيد يوسف طباطبائي نژاد از توجيهات رئيس جمهور براي انتخاب وزير زن انتقاد كرد. به گزارش خبرنگار مهر از اصفهان امام جمعه اصفهان در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته اصفهان اظهار داشت : به نظر من مجلس بايد به برخي از وزراي پيشنهادي احمدي نژاد راي ندهد. وي افزود : انتظار مي رود توجيهات رئيس جمهور و نكاتي كه وي در مورد وزيران زن ارائه كرد مورد توجه مجلس قرار نگيرد. امام جمعه اصفهان با اشاره به اينكه قطعا نيت رئيس جمهور خدمت به مردم است ادامه داد : اما بايد از همه جهات اسلام را رعايت كرد زيرا قطعا زني كه وزير شود بايد بطور مرتب با مردان و معاونان خود در ارتباط باشد و نمي تواند جنبه هاي ديني را به طور كامل رعايت كند.

در پاسخ به مطلب ستون جهت اطلاع پنجشنبه 88 5 29 در مورد محكوميت آقاي اسفنديار رحيم مشائي به دو ماه محروميت از خدمات دولتي سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري با ارسال نامه اي اعلام كرد اصل موضوع مربوط به تخلفي صورت پذيرفته در دوران مسئوليت رياست اسبق سازمان ميراث فرهنگي توسط آقاي مرعشي است كه مربوط به بكارگيري يك نيروي قراردادي كه قبلا نماينده مجلس ششم بود به عنوان مديركل سازمان ميراث فرهنگي يكي از استان ها مي شود و توسط آقاي مشائي كنار گذاشته شد. بنابر اين اولا تخلف اداري بود نه مالي و ثانيا مربوط به دوران مسئوليت آقاي مرعشي بوده نه مشائي . در اين نامه توضيح داده نشده كه با اينحال حكم دادگاه ديوان محاسبات چراعليه آقاي مشائي صادر شده !

عبدالمالك ريگي قصد دارد مراكزي تروريستي با ظاهر مدارس علوم ديني تاسيس كند. به گزارش سايت هان عبدالمالك ريگي تروريست وابسته به افراطيون پاكستان و پشتيباني شده از سوي نيروهاي آمريكايي قصد دارد با تاسيس مدرسه اي به ظاهر ديني در پاكستان به تربيت و تجهيز نيروهاي انتحاري و تروريستي اقدام كند. بودجه اين مدرسه از طرف سفارت عربستان و بخش هايي از دولت پاكستان تامين شده و مديريت آن را فردي به نام فاروق زاهداني بر عهده دارد كه در اقدامي شگفت انگيز به راحتي از مرزهاي ايران تردد كرده و به تبليغ رسمي عليه تشيع و دولت ايران مشغول است . عمده جذب افراد براي اين مدرسه از ميان جوانان بيكار و حتي معتاد بخش هاي جنوب شرقي كشور صورت مي گيرد كه پس از شناسايي به پاكستان برده شده و براي انجام عمليات تروريستي آموزش مي بينند.

خاخام هاي يهودي از افزايش بي سابقه گرويدن دختران يهودي به دين اسلام به وحشت افتاده اند. بر اساس آمار بخش گرويدن يهوديان به ديگر اديان در وزارت دادگستري رژيم صهيونيستي از سال 1383 تا 1385 249 درخواست تغيير ديانت به اين بخش ارائه شده كه حاكي از دريافت سالانه 83 مورد است . در سال گذشته نيز 112 نفر در خواست تغيير ديانت دادند كه افزايش 35 درصدي گرايش به دين اسلام رانشان مي دهد . به گزارش واحد مركزي خبر « تسوي يهودالاو » خاخام صهيونيست در حالي كه سعي مي كرد وحشت خود را از گسترش اين پديده پنهان كند مدعي شد : دختران يهودي كه به دين ديگري مي گروند همچنان يهودي باقي مي مانند زيرا بر اساس تعاليم يهودي يك يهودي كه از مادر يهودي به دنيا مي آيد همچنان يهودي خواهد ماند حتي اگر به ديني ديگر بگرود. قتل خشونت غصب و غارت در ميان يهوديان سبب گريزان شدن آنان از تعاليم تحريف شده دين يهود شده است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.